Wednesday, June 6, 2012

最佳茄哩啡獎——頒獎+感言



今日我真系好開心(哽咽地落淚)。我好開心,我終於得到最佳茄哩啡獎。首先,我要感謝上帝,因為冇祂嘅帶領,我唔會有今日嘅成就(例牌開場白)。多謝大會同埋評審颁哩個獎俾我,對我嘅肯定同鼓勵。多謝我父母同埋我身邊每一個人。仲有就系要多謝你哋,一路以來支持我、鍾意我哩個茄哩啡嘅人。要做一個專業嘅茄哩啡真系唔簡單,要時時插學識角,係每個人領銜主演嘅戲內面插上一角:扮乖仔、扮好丈夫、扮老師、扮學生、扮傳道、扮上班族,同埋扮看崗等等。做個茄哩啡唔同做主角,你唔可以有要求,只要好好掩飾自己,盡量配合導演、配合主角,咁就得啦!唔好話我誇,我做茄哩啡好少NG咔。再一次多謝大家,我會俾心機繼續演好每一個角色,成為最出色嘅茄哩啡!多謝!

No comments: